ایران عطر 24

ساخت وبلاگ

اسپری بدن نیوا

 

بعضی چیزها در عین ناخوشایندبودن همیشه وجود دارند و بهتر است برای رهایی از آن‌ها تصمیم درستی بگیریم. برای مثال بوی بدی که بدن ما آدم‌ها در زمان عرق‌کردن از خود متصاعد می‌کند. خود عرق‌کردن چیز بدی نیست و برای بدن مفید است؛ اما به دلیل وجود مواد معدنی موجود در ترشحات غدد عرق، باکتری‌های زیادی روی پوست شروع به فعالیت می‌کنند و نتیجه‌ی این موضوع تحمل‌ناپذیر می‌شود. اگر می‌خواهید عرق شما بوی بدی نداشته باشد، بهتر است از محصولاتی استفاده کنید که با نام دئودرانت یا مام شناخته می‌شوند و خاصیت بوی بد بدن را تعدیل می‌کنند.

دئودرانت‌ها (خوش‌بوکننده‌ها) مجموعه‌ای بزرگ‌اند که ضدعرق‌ها زیرمجموعه‌ای از آن‌ها هستند و به چند شکل متفاوت تلاش می‌کنند از بوی بد بدن جلوگیری کنند. برای شروع باید بدانید که ضدعرق‌ها به وسیله‌ی ترکیبات آلومینیوم منافذ عرق را می‌بندند؛ اما دئودرانت‌ها با ازبین‌بردن باکتری‌های سطح پوست مانع از ایجاد بوی بد می‌شوند. بعضی از این محصولات هم خصوصیتی دوگانه دارند؛ یعنی هم عطردانه‌هایی برای حذف بو دارند و درعین‌حال قادرند از میزان عرق‌کردن بکاهند. در ادامه به شرح مشخصات برخی از اسپری های بدن نیوا خواهیم پرداخت با ما همراه باشید. همچنین اگر قصد خرید عمده اسپری نیوا را دارید همین حالا کلیک کنید.

اسپری ضد تعریق مردانه نیوآ مدل  Cool Kick

محصول پیش روی شما اسپری ضد تعریق مردانه نیوآ مدل Cool Kick می باشد که از ترکیب آلومینیوم کلراید تشکیل شده است و قابلیت آنتی باکتریال دارد، بنابراین علاوه بر جلوگیری از تعریق بیش از اندازه، باعث کاهش مقدار باکتری های موجود در دانه های عرق می شود و درنتیجه ی این فرآیند از بدبو شدن زیر بغل جلوگیری به عمل می آورد. استفاده از این گونه اسپری ها ملزم به تماس مستقیم با پوست است و برخلاف اسپری های خوشبو کننده نمی توان روی لباس پاف کرد و انتظار تاثیرگذاری داشت.

این اسپری با رایحه ای خنک همه پسند می باشد و ویژگی ضدتعریقش سبب می شود با ایجاد لایه ای محافظ روی پوست از تعریق شما جلوگیری به عمل می آورد. از ویژگی های دیگر این محصول می توان به ماندگاری 48 ساعته اشاره کرد که نشان از کیفیت ساخت بالا در این اسپری دارد، همچنین تعبیه قفل رو درپوش موجب جلوگیری از اسپری شدن ناآگاهنه می شود. بنابر این اگر از دسته کسانی هستید که فعالیت و تعریق زیادی دارید و یا ورزش می کنید، استفاده از اسپری ضدتعریق بهداشتی و کاربردی  نیوآ مدل Cool Kick گزینه ی خوبی می باشد.

معرفی اسپری مردانه نیوآ مدل Dry Impact 

باید بگوییم که این نوع اسپری با خنک نگه داشتن بدن، سبب کنترل تعریق شده و همچنین از طریق حذف باکتری‌های مضر و مولد بوی نامطبوع تعریق در سطح پوست، از پدید آمدن این مشکلات پیشگیری می‌نماید. این محصول دارای بافتی پودری است و در ساختار آن از الکل و ترکیبات آلومینیومی استفاده نمی‌شود.

اسپری خوشبو کننده فرش اکتیو نیوا آقایان

اسپری فرش اکتیو نیوا با فرمولاسیون عطر دریایی، اسپری غیر پودری جهت استفاده روزانه روی بدن و لباس شماست. این محصول مخصوص آقایان بوده و هیچ گونه لک یا اثر مخربی روی لباس باقی نمیگذارد.

اسپری ضد تعریق بانوان درای کامفورت نیوا

اسپری ضد تعریق درای کامفورت نیوآ ترکیب بهینه محافظت ضد تعریق و مراقبت ملایم را دارد. این محصول فاقد الکل، مواد رنگی و نگهدارنده است. سازگاری محصول با پوست توسط متخصصین پوست اثبات شده است.  اگر قصد خرید محصولات بهداشتی را از یک سایت معتبر دارید همین حالا کلیک کنید.

 

ایران عطر 24...
ما را در سایت ایران عطر 24 دنبال می کنید

برچسب : بررسی اسپری نیوا ,خرید اسپری بدن نیوا ,قیمت اسپری نیوا ,مشخصات اسپری نیوا ,اسپری ضد تعریق نیوا , نویسنده : نوید صباحی iranatr24 بازدید : 81 تاريخ : يکشنبه 30 آذر 1399 ساعت: 1:23

اسپری بدن رکسونا

 

عرق کردن نه تنها چیز بدی نیست بلکه برای بدن مفید هم می باشد، اما به دلیل وجود مواد معدنی که غدد عرق ترشح می کنند باکتری های زیادی در سطح پوست شروع به فعالیت می کنند و ماحصل آن غیر قابل تحمل می شود. پس اگر می خواهید که عرق شما بوی بدی نداشته باشد بهتر است از اسپری ها و یا رول هایی که با نام دئودورانت شناخته می شوند و بوی بد بدن را تعدیل می کنند استفاده کنید. ما اینجاییم که شما را با محصولاتی آشنا کنیم که برای همیشه با بوی بد بدن خود خدافظی کنید ما ما همراه باشید. برای خرید اسپری رکسونا کلیک کنید.

اسپری ضد تعریق زنانه استی فرش رکسونا

اسپری ضد عرق زنانه مدل Stay fresh رکسوناقابل استفاده روزانه برای زنان است. این محصول علاوه بر این که بوی بد عرق را از بین می‌برد و باعث خوشبو شدن بدن می‌شود. این محصول با ایجاد یک لایه محافظ روی پوست از عرق کردن بدن جلوگیری می‌کند و با هر بار استفاده از آن احساس خوشایندی خواهید داشت.

اسپری ضد تعریق زنانه رکسونا مدل Invisible Aqua 

کی از ویژگی های منحصر به فرد اسپری رکسونا ، عدم ایجاد لک بر روی لباس است. ممکن است تا به حال از اسپری هایی استفاده کرده باشید که باعث ایجاد لک بر روی لباس های شما شده اند. اما دیگر لازم نیست نگران باشید ، اسپری ضد تعریق رکسونا این مشکل را به صورت کامل حل کرده است و هیچ اثری از خود بر روی لباس شما باقی نخواهد گذاشت.

ماندگاری
یکی دیگر از مشکلاتی که در بیشتر اسپری ها دیده می شود ، ماندگاری بسیار پایین آنها است. اسپری ضد تعریق زنانه رکسونا مدل invisible aqua تا ۴۸ ساعت ماندگاری دارد که در نوع خود بسیار عالی است. رایحه بکار رفته در این اسپری ملایم و مخصوص خانم ها طراحی شده است و حس خوبی را به شما منتقل خواهد کرد.

بدون الکل
یکی دیگر از برجستگی های اسپری رکسونا عدم استفاده از الکل در آن است. استفاده از الکل در اسپری های ضد تعریق ممکن است باعث بروز حساسیت های پوستی ، الرژی و… شود. می توانید با خیالی راحت از اسپری رکسونا استفاده کنید و دور از حساسیت های پوستی باشید.

اسپری پودری رکسونا مدل Rexona protection active original

اسپری ضد تعریق زنانه رکسونا مدل protection active + original با ترکیبات و فرمولاسیون ویژه ای که دارد سبب محافظت از بدن در حین انجام فعالیت می شود . اسپری ضد تعریق زنانه رکسونا مدل protection active + original یک اسپری ضد تعریق و آنتی باکتریال می باشد که موجب کاهش تعریق ، از بین بردن باکتری ها و بوی بد بدن می شود .اسپری رکسونا پروتکشن اکتیو ارجینال یک اسپری بدون الکل می باشد . همچنین این اسپری سبب افزایش لذت بیشتر از کار و فعالیت شده و اعتماد بنفس فرد را بالا می برد .

اسپری ضد تعریق زنانه 48 ساعته shower fresh رکسونا

مام رکسونا و اسپری ضد تعریق shower fresh  رکسونا دارای فرمول منحصر به فرد است که در تمام طول روز حس شادابی و تازگی را برای شما ایجاد فراهم می‌آورد و از پوست شما را در برابر بوی بد محافظت می‌کند. اسپری ضد تعریق shower fresh  رکسونا بویی ملایم دارد و از این رو می تواند پایه خوبی برای استفاده از دیگر محصولات خوشبو کننده مانند ادکلن ها باشد. اسپری ضد تعریق shower fresh  رکسونا همیشه می‌تواند همراه شما باشد بعد از ورزش یا یک پیاده روی روزانه مقداری از آن می تواند بوی بدن شما را به  بویی بسیار مناسب و دلپذیر تغییر دهد زیرا اساسا اسپری ضد تعریق shower fresh  رکسونا برای  بدن های پرتحرک طراحی شده است . برای اطلاعات بیشتر کلیک کنید.

 

ایران عطر 24...
ما را در سایت ایران عطر 24 دنبال می کنید

برچسب : بررسی اسپری رکسونا ,خرید اسپری رکسونا ,قیمت اسپری رکسونا ,اسپری بدن رکسونا ,اسپری ضد تعریق رکسونا ,اسپری مردانه رکسونا ,اسپری زنانه رکسونا, نویسنده : نوید صباحی iranatr24 بازدید : 84 تاريخ : چهارشنبه 26 آذر 1399 ساعت: 22:17

اسپری بدن آدیداس

اسپری های ضد تعریق آدیداس یکی از برند ترین اسپری های ضد تعریق دنیا است که هر شخصی با استفاده از محصولات آن به راحتی و با اعتماد به نفس کامل می تواند به فعالیت های روزمره خود برسد. ما در اینجا قصد داریم شما را با برخی از مدل های مختلف اسپری بدن آدیداس آشنا کنیم پس تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

اسپری ضد تعریق مردانه آدیداس مدل Climacool 

اسپری ضد تعریق «Climacool» یک انتخاب ایدئال برای تمام آقایان ورزشکار است. این اسپری از سری محصولی با همین نام است که محصولاتی مخصوص بانوان و آقایان دارد. این اسپری با عنوان Climacool Male عرضه شده و مخصوص آقایان است. این اسپری که ظاهری به رنگ نقره‌ای دارد؛ فاقد الکل بوده و از ماندگری خوبی به مدت 48 ساعت برخوردار است. این اسپری ترکیبات موثری برای کنترل تعریق و خشک نگه داشتن ناحیه زیربغل دارد. هنگام اسپری کردن، ترکیبات آن روی پوست خنک بوده و تاثیر بالایی در خشک ماندن و جلوگیری از تعریق دارد. از اسپری کلیماکول، می‌توان به صورت روزانه نیز استفاده کرد و رایحه‌ی آن ملایم و خوشبو است. این اسپری در حجم 150 میلی‌لیتر، بسیار مقرون‌به صرفه است و حس رضایتمندی را در فرد مصرف کننده ایجاد می‌کند. محتویات این اسپری برای پوست ضرری ندارد و باعث سوزش نیز نخواهد شد. اسپری ادیداس دوست خوبی برای پوست بدن است. این محصول را می‌توان در کنار محصولات دیگر ازClimacool Male  آدیداس استفاده کرد و از پک خوشبو و موثر آن لذت برد.

اسپری مردانه آدیداس مدل Get Ready 

اسپری «Get Ready» از برند ورزشی «آدیداس» (Adidas) این اطمینان را می‌دهد که با هر نوع فعالیت، از بوی بد عرق در امان باشید. این اسپری با ظاهری رنگارنگ، از سری محصولی «Get Ready» آدیداس است که در دو سری مخصوص بانوان و آقایان عرضه شده است. این اسپری با نام کامل Get Ready For Him مخصوص آقایان است. این اسپری یک دئودورانت خوشبوست که فرد را از رایحه‌ای پر انرژی و معطر سرشار می‌کند. استفاده از این محصول هم برای آقایان ورزشکار و هم غیر ورزشکار مناسب است. محتویات موثر این اسپری با عطر جذابش، به مدت 24 ساعت روی بدن ماندگاری دارد. پس از یک ورزش سنگین، اسپری گت ردی می‌تواند حس طراوت و تازگی را در فرد ایجاد کند. عطر و بوی این اسپری با تمام سنین مطابقت دارد. اگر یک ورزشکار واقعی هستید یا در طول روز فعالیت‌های شدید دارید، اسپری Get Ready یک محافظ کامل از بدن شما در برابر تعریق و بوی بد خواهد بود. کیفیت این محصول به اندازه‌ای چشم‌گیر است که انگیزه شما را برای فعالیت بیشتر و استفاده از این محصول، بیشتر خواهد کرد.

Adidas Sport Energy Deodorant Spray For Men

اسپری ورزشی «Sport Energy» از برند ورزشی «آدیداس» (Adidas) یک انتخاب هوشمندانه برای آقایان ورزشکار است. این اسپری به مدت ۷۲ ساعت از بدن در برابر تعریق و عوامل ایجاد بوی نامطبوع بدن، محافظت می‌کند. ترکیبات ان فاقد الکل و حاوی مواد ضد تعریق و جذب کننده‌ی رطوبت است. این ترکیبات بهترین کنترل را برای جلوگیری از مرطوب شدن زیربغل و ایجاد بوی بد می‌کنند. این اسپری با ظاهری تیره، از سری محصولی «Sport Energy» آدیداس است که شامل شامپو بدن و رول ضد تعریق نیز است. استفاده از این محصول به غیر از ورزشکاران، برای افرادی که در طول روز فعالیت سنگین دارند و یا تعریق بدن‌شان بالاست، بسیار مناسب است. محتویات موثر این اسپری با عطر جذاب‌اش، در طول روزها، با هر نوع فعالیت، بدن را خوشبو و با طراوت نگه می‌دارد. پس از یک ورزش سنگین اسپری اسپورت انرژی این اطمینان را می‌دهد که بدنی معطر بدون بوی بد داشته باشید. اگر یک ورزشکار واقعی هستید و به دنبال یک محافظ و ضد عرق خوب هستید، اسپری اسپورت انرژی ادیداس انتخاب ایدئال شما خواهد بود. کیفیت این محصول به اندازه‌ای چشم‌گیر است که انگیزه شما را برای فعالیت بیشتر و استفاده از این محصول، بیشتر خواهد کرد. این محصول در کنار دیگر محصولات این سری تاثیری بیشتر خواهد داشت.

اسپری بدن آدیداس Fresh

این اسپری دارای ماندگاری  و پخش بوی بالایی میباشد. ماندگاری بوی این اسپری 48 ساعت است و میتوانید به مدت 2 روز از شر بوهای نامطبوع راحت شوید. استفاده از این اسپری در تمام فصول سال امکان پذیر میباشد. اسپری فرش ساخت کشور آلمان است.

اسپری فرش ضد تعریق میباشد و باعث میشود از ایجاد بوی بد بدن جلوگیری شود. اسپری Fresh محصولی از برند نامدار آدیداس است. برای اطلاعات بیشتر کلیک کنید.

ایران عطر 24...
ما را در سایت ایران عطر 24 دنبال می کنید

برچسب : بررسی اسپری آدیداس ,خرید اسپری بدن آدیداس ,قیمت اسپری بدن آدیداس ,اسپری ضد تعریق آدیداس ,اسپری ضد عرق آدیداس ,اسپری adidas, نویسنده : نوید صباحی iranatr24 بازدید : 78 تاريخ : دوشنبه 24 آذر 1399 ساعت: 2:21

بررسی اسپری نیوا

 

نیوا یکی از شرکت‌های برتر در زمینه مراقبت از پوست با بیش از 100 سال تجربه می باشد. اولین محصول نیوا کرم نیوا بود که در سال 1911 عرضه شد و به گونه ای اولین محصول مراقبت مدرن از پوست به شمار می آمد. کلمه نیوا از کلمه لاتین Nix Nivis به معنی برف سفید گرفته شده است. دفتر مرکزی نیوا در هامبورگ آلمان قرار دارد و محصولات آن در اکثر خانواده های آلمانی مورد استفاده قرار می گیرد. در ادامه شما را با چند محصول از برند نیوا آشنا خواهیم کرد با ما همراه باشید.

اسپری دئودورانت ضد عرق زنانه نیوا Nivea مدل Black & White Invisible Silky Smooth مناسب بعد از اپیلاسیون 

استاندارد جدیدی در مراقبت از پوست زیر بغل زنان بویژه پس از اصلاح در فرمولاسیون اسپری زنانه نیوا Nivea مدل Black & White Invisible SilkySmooth تعریف شده و مواد مراقبتی بکار گرفته شده در این محصول پوست را نرم و لطیف می کند.

پس از تراشیدن و موزدایی اسپری ضد عرق زنانه نیوا Nivea مدل Black & White Invisible بلک اند وایت اینویزیبل SilkySmooth را مستقیماً بعد از اصلاح بکار بگیرید تا ضمن جلوگیری از تحریک و التهابات پس از مو زدایی زیر بغلی صاف و ابریشمی را لمس کنید!

پوست زیر بغل حساسیت ویژه ای دارد و چگونگی مراقبت از این ناحیه نیوا را برآن داشت تا انقلابی جدید در محصولات ضد تعریق بوجود آورد.نتیجه آن تولید محصولات لاین Silky Smooth شد.فناوری که از تحریک و التهابات پس از مو زدایی زیر بغل جلوگیری کرده، ضمن لطیف کردن پوست این ناحیه، محافظت کاملی را بوجود می آورد.

اما مراقبت در اینجا متوقف نمی شود!

اسپری ضد عرق مناسب بعد از اپیلاسیون نیوا Nivea به گونه‌ای فرموله شده است تا ضمن کنترل عرق و خوشبو کردن بدن، هیچ نوع لکه سفید و یا زردی بر روی لباسهای سیاه و سفید بر جای نگذارد.

اسپری ضد تعریق مردانه نیوآ مدل Fresh Active 

اسپری ضد تعریق مردانه نیوآ مدل Fresh Active حجم 150 میلی لیتر، اسپری شرکت آلمانی نیوآ است که با عصاره های دریایی تعریق پوست را تنظیم میکند.این محصول با محافظت 48 ساعته احساس شادابی و نشاط را برای شما به ارمغان می آورد.ترکیب بهینه این محصول یک محافظ مناسب برای پوست شماست.تعریق بدن واکنشی است که به دنبال افزایش فعالیت به وجود می آید و اغلب بوی نا مطبوع آن برای خود فرد و اطرافیان ناخوشایند است.برای رفع این مشکل استفاده از ضد تعریق ها پیشنهاد میشود.اسپری های ضد تعریق شرکت نیوآ که سابقه ای ذرخشان در زمینه تولید محصولات ضد تعریق دارد در رایحه های متفاوت بوی نامطبوع بدن را از بین میبرند.اسپری ضد تعریق Fresh Active که در حجم 150 میلی لیتری موجود می باشد محصولی فاقد الکل و مواد رنگی و نگه دارنده است.سازگاری این محصول با اواع پوست توسط متخصصان پوست تایید شده است.جهت استفاده از محصول قوطی را در فاصله ی 15 سانتی متری بدن نگه داشته و اسپری کنید.از اسپری کردن محصول بر روی پوست ترک خورده و تحریک شده خودداری نمایید.

 

اسپری دئودورانت زنانه Dry Fresh نیوا

قیمت و خرید اسپری دئودورانت نیوآ زنانه Dry Fresh حجم 150 میل اسپری ها و خوشبو کننده ها به عنوان محصولاتی هستند که برای جلوگیری از عرق کردن و ایجاد بوی بد و نامطبوع به کار می روند. اسپری درای فرش نیوا هم به عنوان یکی از محصولات آرایشی و بهداشتی است که از ایجاد عرق جلوگیری کرده و باعث می شود تا شما هیچگاه از بوی بد بدن خود احساس ناراحتی نکنید و همیشه با اعتماد به نفسی بالا در تمام محفل ها ظاهر شوید. برای تهیه این دئودورانت خوشبو و اورجینال می توانید از طریق فروشگاه اینترنتی مو تن رو اقدام کرده و محصول موردنظر خود را سفارش دهید. ویژگی های اسپری دئودورانت نیوآ زنانه Dry Fresh حجم 150 میل این اسپری با داشتن ماندگاری بالای 48 ساعته، شما را تا دو روز از بوی بد عرق در امان نگه می دارد. مخصوصا خانم ها که بسیار به این مسئله اهمیت می دهند می توانند با استفاده از این محصول، طراوت و تازگی را مهمان بدن خود کنند. معرفی اسپری دئودورانت نیوآ زنانه Dry Fresh حجم 150 میل این اسپری محصول کشور آلمان می باشد در قوطی به حجم 50 میل بسته بندی شده است. بهترین ویژگی این محصول این است که سریعا پس از استفاده خشک می شود و هیچگونه رد و لکه ای از خود به جای نمی گذارد. بدون الکل می باشد و هیچ نوع حساسیت پوستی را به همراه ندارد. تمام خانم ها با هر نوع پوستی که دارند، می توانند از این اسپری استفاده کنند. ضمن اینکه هیچ محدودیت سنی هم برای استفاده وجود ندارد. شما می توانید از این اسپری به منظور شادابی و تازگی پوست و بدن خود، در منزل، مهمانی ها و حتی محل کار استفاده کنید و از عطر خوش آن لذت ببرید. برای سفارش این محصول اورجینال می توانید به فروشگاه اینترنتی مو تن رو مراجعه کرده و خریدتان را انجام دهید. نحوه استفاده از اسپری دئودورانت نیوآ زنانه Dry Fresh حجم 150 میل می توانید با حفظ مقداری فاصله از بدن و لباس خود، این اسپری را استفاده کنید. بهترین محل برای زدن این اسپری، زیر بغل می باشد که عرق زیادی را ترشح می کند. طبق نیاز و میزان عرق بدن می توانید تا چند بار در روز هم از آن استفاده کنید. برای اطلاعات بیشتر و اطلاع از قیمت انواع عطر و ادکلن کلیک کنید.

 

 

ایران عطر 24...
ما را در سایت ایران عطر 24 دنبال می کنید

برچسب : بررسی اسپری نیوا ,خرید اسپری نیوا ,قیمت اسپری نیوا ,مشخصات اسپری نیوا ,اسپری Niva ,اسپری زنانه نیوا ,اسپری مردانه نیوا ,اسپری ضد تعریق نیوآ ,اسپری ضد عرق نیوآ, نویسنده : نوید صباحی iranatr24 بازدید : 105 تاريخ : پنجشنبه 20 آذر 1399 ساعت: 0:48

بررسی اسپری رکسونا

 

اسپری رکسونا، یک اسپری ضد تعریق است که در قوطی هایی با حجم صد و پنجاه میلی لیتر در بازار موجود است. این اسپری معمولا به خاطر برند معتبرش تا چهل و هشت ساعت ماندگاری دارد و باعث خوشبو ساختن بدن شما می شود. انواع مختلفی از این اسپری در بازار وجود دارد که به دو دسته ی زنانه و مردانه تقسیم شده اند. این اسپری، روی لباس شما هیچ اثری از خود باقی نگذاشته و روی لباس هایی با رنگ خنثی لکه ایجاد نمی کند. در ادامه با برخی از مدل های این برند آشنا خواهیمشد با ما همراه باشید.

اسپری ضد تعریق مردانه رکسونا مدل Invisible

تابستان، بیش از هر زمان دیگری در طول سال، به افراد فعال و پرتحرک سخت می‌گذرد، چراکه تعریق زیاد بدن به‌دلیل رطوبت و دمای بالای هوا می‌تواند مشکل‌ساز شود. لکه خیس زیربغل چه‌بسا حتی اعتمادبه‌نفس‌تان را هم در برخوردهای اجتماعی بگیرد؛ شرمندگی از بوی نامطبوع عرق که دیگر بماند! برای افزایش احساس طراوت و تازگی در طول روز و رفع بوی بد عرق می‌توان از اسپری‌های ضدتعریق استفاده کرد. اسپری‌های ضدتعریق خیلی مختلفی در بازار موجودند؛ اسپری مردانه رکسونا مدل Invisible ازجمله ضدتعریق‌های خوش‌فروش در بازار است که شاید انتخاب شما هم باشد!

اسپری ضد تعریق مدل  Cotton Dry

محصولات رکسونا ساخت کمپانی بریتانیا-هلندی یونیلیور بوده و در تولید محصولات آرایشی و بهداشتی خصوصا محصولات ضد تعریق بسیار پر آوازه است. اسپری ضد تعریق رکسونا مدل Cotton Dry از این برند که در رتبه اول پر فروش ترین اسپری های ضد تعریق قرار گرفته است، حاوی مواد آنتی باکتریال و آلومنیوم کلراید بوده و از این طریق حجم باکتری های موجود در عرق را کاهش داده و از ایجاد بوی نامطبوع جلوگیری می­ کند. این اسپری در حجم ۱۵۰ میل و مخصوص بانوان طراحی و تولید شده است. اسپری Cotton Dry با ماندگاری ۴۸ ساعته از تعریق بیش از حد جلوگیری کرده و علاوه بر این با داشتن بوی ملایم بدن را خوشبو نگه داشته و از ایجاد حساسیت نیز جلوگیری می­ کند.

اسپری ضد تعریق مردانه اسپرت دیفنس رکسونا

اسپری ضد تعریق مردانه «رکسونا» (Rexona) مدل Sport Defence خاصیت ضد تعریق دارد که می‌تواند مشکل افراد زیادی را حل کند. تعریق بیش از حد می‌تواند باعث بو گرفتن بدن و لباس‌ها و در نهایت باعث خجالت فرد شود. اسپری ضد تعریق رکسونا با 48 ساعت ماندگاری می‌تواند این مشکل را تا حد زیادی حل کند. این اسپری طوری طراحی شده که درب ندارد اما نازل آن مجهز به قفل است. با چرخاندن سری اسپری می‌توانید قفل آن را باز و بسته کنید. وجود قفل باعث می‌شود وقتی اسپری داخل کیف و تحت فشار است، به صورت خودکار عمل نکند و خالی نشود. یکی از خاصیت‌های مهم این اسپری این است که روی لباس لکی ایجاد نمی‌کند و می‌توان از آن روی لباس هم استفاده کرد. حجم این ساپری 150 میلی‌لیتر است که برای مصرف روزانه‌ی فرد کافی خواهد بود. گفتی است این اسپری مجوز سازمان غذا و دارو را نیز دریافت کرده است. 

اسپری ضد تعریق زنانه رکسونا مدل اینویزیبل

اسپری ضد تعریق زنانه رکسونا مدل اینویزیبل بلک اند وایت آکوا در حجم 150 ميلی ليتر و مناسب خانم ‌ها است و با حفاظت 48 ساعته علاوه بر جلوگيری از تعريق بيش از حد، بدن را خوشبو نگه می ‌دارد و فاقد الکل است. اين اسپری بر روی لباس اثر سفيدی بر جای نمی گذارد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره رایحه های دوس داشتنی کلیک کنید.

 

 

ایران عطر 24...
ما را در سایت ایران عطر 24 دنبال می کنید

برچسب : بررسی اسپری رکسونا ,خرید اپری رکسونا ,قیمت اسپری رکسونا ,اسپری زنانه رکسونا ,اسپری مردانه رکسونا ,اسپری ضد عرق رکسونا ,اسپری ضد تعریق رکسونا, نویسنده : نوید صباحی iranatr24 بازدید : 97 تاريخ : چهارشنبه 19 آذر 1399 ساعت: 2:06

تیغ ژیلت

 

ژیلت (Gillette) برندی شناخته‌شده در صنعت بهداشت شخصی است. محصولات اصلی این برند، تیغ‌های اصلاح مو هستند. شرکت Procter & Gamble در حال حاضر مالکیت برند ژیلت را در اختیار دارد. این شرکت برندهای معتبر دیگری همچون اورال-بی، پمپرز، تاید، هداندشولدرز و بسیاری برندهای معتبر محصولات بهداشتی را تحت پوشش دارد.

مرکز اصلی برند ژیلت در حال حاضر در شهر بوستون ایالت ماساچوست واقع است. این برند تا سال ۲۰۰۵ متعلق به شرکت ژیلت بود. شرکت ژیلت در سال ۱۹۰۱ توسط کینگ سی.ژیلت (King C.Gillette) تأسیس و در سال ۲۰۰۵ به P&G ملحق شد. برند ژیلت در سال‌های فعالیت آنچنان موفق و مشهور شده است که در بسیاری از کشورهای دنیا، کلمه‌ی تیغ ژیلت به جای تیغ اصلاح یا خودتراش استفاده می‌شود.

بررسی وضعیت کنونی تیغ ژیلت در دنیای رقابت

دهه‌ی ۲۰۰۰ دهه‌ی موفقیت‌آمیزی برای برند ژیلت نبود. آن‌ها رقابت زیادی با شرکت‌های دیگر در بازار باتری‌ و محصولات بهداشتی داشتند و درآمد شرکت نیز کمتر از انتظارات بود. به هر حال ژیلت هنوز هم سهم عمده‌ای از این بازارها را در اختیار داشت و بخش‌های دیگر شرکت از جمله بهداشت دهان و دندان، هنوز سود خوبی داشتند. محصولات جدید سری Mach 3 و شاخه‌ی بانوان آن‌ها با نام ونوس نیز سود خوبی به ژیلت تزریق می‌کردند.

در نهایت در سال ۲۰۰۵ بود که ادغام ژیلت با شرکت Procter & Gamble انجام شد. از یک اکتبر این سال، شرکت ژیلت به‌طور کامل از بین رفت و این برند به مالکیت پروکتر و گمبل درآمد. ادغام ژیلت با پروکتر و گمبل، بزرگ‌ترین شرکت تولید محصولات بهداشتی و مراقبت شخصی را در جهان ایجاد کرد. 

ویژگی های تیغ و خود تراش ژیلت

در گذشته همواره بسیاری از افراد مختلف جامعه از خود تراش ها استفاده می نمایند اما با روی کار آمدن و تولید شدن ژیلت ها دیگر، گرمی بازار خودتراش های سابق ازبین رفت. علت اساسی این امر استفاده ی راحت تر و ساده تر افراد از ژیلت است و ژیلت ها از نظر بهداشتی، بسیار بهداشتی می‌باشند. البته هستند اشخاصی که امروزه هم از خودتراش های قدیمی استفاده می نمایند و همچنان سبک سابق خور را ادامه میدهند.

قسمت سر خود تراش از آن جدا شده و تیغ خودتراش قابل تعویض است اما ژیلت ها دارای چندین تیغه ی ثابت متوالی میباشند. محصول ژیلت از پلاستیک بوده و بعد از استفاده غالبا دور انداخته میشود اما خودتراش ها غالبا فلزی بوده و اکثرا از فلز آلومینیوم و استیل برای تولید آن به منظور پیشگیری از زنگ زدگی و از دست دادن کارایی استفاده می شود.

در گذشته بعضی از خود تراش های توسعه یافته، کاربرد های جالبی داشتند که نحوه انجام آنها به وسیله ی باتری بود. امروزه کمپانی ژیلت در ایالات متحده بسیار مشغول به کار است و سهام این شرکت به واسطه سودهی مناسب آن قیمت بالایی یافته است. برای بهتر دیده شدن خود همین حالا کلیک کنید.

 

ایران عطر 24...
ما را در سایت ایران عطر 24 دنبال می کنید

برچسب : بررسی تیغ ژیلت ,خرید تیغ ژیلت ,قیمت تیغ ژیلت ,مشخصات تیغ ژیلت ,تیغ اصلاح صورت ژیلت, نویسنده : نوید صباحی iranatr24 بازدید : 116 تاريخ : دوشنبه 17 آذر 1399 ساعت: 19:57